donderdag 11 november 2010

En daar is ie weer

Ik hoor de zee, Erykah Badu, geroezemoes en dat vanuit mijn hangmat op de veranda waar ik lig met een lelijk (buik)griepje. Tijd dus om weer eens een en ander op te schrijven.
De zaak draait, al is het minimaal op het moment.

De afgelopen 2 weken 2 dagen gehad waarop ik een soort van trots gevoel kreeg toen het " gezellig druk" was in de zaak. Financieel gezien komt het wat zorgelijk op me over maar hier zeggen de mede ondernemers dat ik me daar niet al te druk over hoef te maken. Dat komt eind december t/m begin maart helemaal goed. Nou weten zij niet hoeveel euro's ik in 2 maanden al ben terug gezet, maar het is me nog nooit gelukt zoveel geld in zo'n korte tijd uit te geven. Dat moet je ook eens meemaken kennelijk.


Ik ben hier natuurlijk ook alleen gekomen om rijk te worden...... In ervarings zin dan ;-)

Misschien dat ik Maarten eens ga vragen om wat horeca advies, ik heb namelijk geen idee wat ik aan het doen ben.
Wel zie ik dat er meer uitgaat dan dat er inkomt en ik meen me te herinneren dat dat op enkele uitzonderingen na niet de bedoeling is.


Het bevalt me op het moment goed, dat is zeker.....
Het Nederland op zich (buiten de mensen) heb ik echt nog geen moment gemist, best vreemd eigenlijk. Aan de mensen waar ik om geef denk ik regelmatig en dat voelt goed, rustig... Ik ben blij met de lieve mailtjes, smsjes, skype's, voicemails, whatsapps, facebooks en linkedin berichten.

Vanwege het feit dat mijn Iphone4 gestuiterd is en er een wak in het glas zit schiet ik wat tekort in fotos. Ik probeer een oplossing te zoeken maar dat is hier toch erg lastig, het wak vriest hier niet dicht namelijk ;-)
Ik hoop dat ik m kan opsturen naar NL om er vers glas in te laten lepelen zodat ik weer wat makkelijker kan levellen met het thuisfront.

Ik hoor van jullie, en jullie van mij!!!!!! Tot snel.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten