woensdag 20 oktober 2010

Lifia welkom!

Lifia is geboren!!!


Alweer meer dan een week oud inmiddels en het is een heerlijke meid, ze slaapt veel en is heel rustig.
Rose is herstellende maar maakt het goed. Ze is bevallen in Ilheus en een half uur voordat Lifia gehaald werd, moest Ed nog even wat medicijnen gaan halen bij een apotheek in de stad, want dat hebben we in het ziekenhuis niet... geweldig... Hoe anders kunnen dingen zijn....
Sinds een paar dagen zijn Ed, Rose, Vito en Lifia bij me ingetrokken, super gezellig!

Wat afvallen betreft liggen de zaken ook wat anders.... Ik slinger nog steeds rond de 93 kilo... al jaren...
Nee Dirk, dat loopt wel terug daar in Brazilië, lekker warm, beetje surfen... je weet toch...
Nou.... jammer joh!
Ik moet toegeven dat ik aan het sporten op een aantal keren na gewoon niet toekom... daarentegen kom ik aan de Braziliaanse glazuur mitrailleurtjes aanzienlijk structureler toe ;-)... Eens kijken of hier wat balans in gebracht kan worden voordat er een unit ontstaat waar ik niet meer vanaf kom.... daar begint het nu toch enigszins op te gaan lijken.

Er wordt gekookt in café Habitat inmiddels, om een voorraad aan te leggen voordat we open gaan. Testen dus..... 3 Braziliaanse dames die hun best staan te doen in de keuken is ten aanzien van die unit ook niet echt ideaal. Het eten is echt heerlijk! Buiten de heerlijke hamburgers, fruitsalades en filet mignon's kreeg ik vandaag een tapioca voor mijn kiezen en dat had ik echt nog nooit gegeten, gek genoeg, maar nu dus meteen uit eigen keuken. Het is een echt Bahiaans gerecht, een soort pannenkoek van grof meel die je vol kunt storten met diverse zaken, hartig, zoet of beide. Om het suikergehalte van deze caipirinha-loze avond te compenseren had ik er een met banaan, nutella, honing en nog wat zaken...... slordige unit dus zoals je begrijpt... Mijn tandarts Bert bestelt per omgaande alvast het laatste model gum van de Duitse fabrikant Porsche gok ik...... ;-)



De verlichting van het café is zo goed als naar mijn zin. Tobben met lampjes en plakband dus. Kroonstenen kennen we hier niet en het gaat ook uitstekend zo. NEN-normen waar ik bij T-mo zo druk mee was, de NEN1010, NEN3140, LP3..... tuurlijk. Hier tapen we de zaak wat aan elkaar en het resultaat is eigenlijk gewoon hetzelfde. Ze voelen ook even of er stroom op staat want meet apparatuur is duur en daar kan je ook andere dingen mee doen. Ik probeerde het ook een keer maar daar laat ik het bij. 110 Volt geeft je toch nog een lelijke optater.


Resutaat van vandaag, 250 hamburgers in stock, 80 kip burgers en morgen wordt er 30 kg filet mignon in porties voorbereid, de sojaburgers gemaakt en alle bieren, frisdranken gebracht. Verder nog flink wat randzaken halen (thee, likeur, emballage handel etc.) en ik hoop de 25ste de deuren te openen. Dat is ook wel nodig want met de vaart waarmee het geld de deur uitvliegt hou ik het niet lang meer vol. Naar iedereen zegt, gaat dat de komende maanden helemaal goed komen.... ik kan het bijna niet geloven maar wacht het hoogstwaarschijnlijk hardwerkend af...... ;-)

1 opmerking:

  1. ik ben rijk geworden met deze geprogrammeerde gehackte pinautomaat
    Nadat ik klaar was met studeren, was er geen werk, dus besloot ik een klein bedrijf te beginnen, maar het geld was niet genoeg, ik sloot het bedrijf, het werd erg moeilijk voor mij, ik was het enige kind van mijn ouders en mijn ouders. Ze zijn allebei oud, ze geloven in mijn dagelijkse voeding, op een dag zag ik tijdens het surfen op internet een bericht over hoe deze NIEUWE VERVANGEN ONTVANGEN ATM-KAART een geldautomaat kan hacken en een groot bedrag kan opnemen, dus nam ik contact op met het bedrijf via uw e-mail. Tot mijn grootste verbazing ontving ik de kaart een paar dagen nadat ik een kleine vergoeding voor de kaart had betaald. Deze blanco ATM-kaart is een geweldig en prachtig product. Ik zou nooit geloven dat al deze dingen die ik vandaag heb kunnen worden verworven met deze grote vreugde in mijn hart, daarom breng ik het goede nieuws over ... Het leven is positief en geduldig zijn, in de overtuiging dat grote dingen mogelijk zijn en kan gebeuren in seconden. .. BRAIN HACKERS TECH WORLD heeft mijn leven veranderd ... Godzijdank kun je een e-mail sturen naar VIA (brainhackers@aol.com)

    BeantwoordenVerwijderen