zaterdag 28 augustus 2010

Gifkikker..... ;-)

Wat een heerlijke middag en avond samen met Henkie.
Henkie en Derkje

Nadat we de laatste spullen uit mijn huis hebben gehaald zijn we gaan eten bij de Kikkert. Slordig opknoffen zeg maar....vervolgens bij Anouk gaan kijken op Beatstad. Wat een superzus heb ik toch, liever en gekker komen ze niet.... Lekker geslapen trouwens Michel? :-)

Wat ik voel bij mijn zus is mooi,  sterk, een hele diepe verbondenheid, dichtbij, ver weg, heel hecht... het maakt niet uit... Van veel raak ik bewust.... vriendschappen, familiebanden en andere relationele vanzelfsprekendheden krijgen op het moment een diepgang die ik zonder de genomen stappen waarschijnlijk niet zo duidelijk zou zijn gaan voelen als nu, heel fijn.... Aan de andere kant vraag ik mezelf af waarom er, doordat ik lijfelijk wat afstand ga nemen zo'n diepte en helderheid komt in mijn gevoel voor een ander, en waarom je die diepte en helderheid waarschijnlijk door de vanzelfsprekendheid, de snelheid en afleiding van het dagelijks leven geen ruimte laat......

Het voelt een beetje alsof er te weinig Echte tijd aan elkaar besteedt is. Waarschijnlijk ontbreekt de rust, of was ik me er gewoon niet van bewust..... Ik zie het maar als leermomenten... ;-)

Nu de laatste avond met mijn katten in mijn huis, nou ja... mijn huis? Het is mijn huis niet echt meer zo voelt het.... Ik ben moe en ga lekker tegen mijn katten aanliggen, het zal voorlopig onze laatste nacht zijn..... ik ga ervan genieten........ En zij ook denk ik...... :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten