woensdag 1 september 2010

Minha vida loca

31 augustus 2010...... the day...... T-time is over......Beamer is gone..... no bricks no more....

De "Same shit, different day" regel ging gisteren en vandaag niet echt op. Misschien wel de vreemste dagen uit het leven tot nog toe. De stappen konden niet groter....
Zoveel mensen waar ik jaren mee gewerkt heb, waarvan ik met een hoop echt een band heb gekregen allemaal op 1 dag gedag te zeggen is lastig.... bij de eerste etage gaat het, bij de tweede wordt het lastig en haal ik op de trap even rustig adem om de aan het hek rammelende tranen weg te slikken en bij de derde wordt het teveel, slordig momentje want ik zou het tot de uitgang wel redden dacht ik...... jammer joh...
Kansloos ook natuurlijk, maar om ze de vrije loop te laten ging m ook niet worden, maar dat kwam later op de dag helemaal goed, maar dan ook echt he!

Nadat ik de auto had ingeleverd en Coco mij afzette bij mijn oude huis, daar mijn katten nogmaals gedag zei en de fiets pakte om vol goede moed richting mijn moeder te fietsen, kreeg ik een legendarisch SMSje van T-mobile om stipt 1600 uur met het volgende; " Beste T-mobile klant, u bent overgestapt naar prepaid en u ontvangt daarom 5 euro beltegoed". Deze was ik door alle veranderingen even uit het oog verloren en maakte de veranderingen die dag compleet ;-)

Toen ik bij mijn Moeder aankwam zat ze te wachten met een prachtig boedha beeldje voor om mijn nek, ik had eens door laten schemeren dat ik dat erg leuk zou vinden en ja..... je mag ze alleen krijgen.

Dat had ze onthouden..... Toen ik dat kreeg ging ik los, de vliezen braken zeg maar, en het was heerlijk.....
Alle emoties van die dag rolde eruit....

Zojuist, de dag erna dus, mijn sleutelbos ingeleverd bij de notaris....... ik heb gewoon geen sleutels meer! Free as a bird!!!!! Wat een feest,


PROOST!!!!!!!!!!!!!! Op de mensen waar ik van hou!!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten