dinsdag 7 september 2010

Dag voor vertrek... en wat contact gegevens....

Toch weer teveel shit in mijn tas natuurlijk, gooi er weer spullen uit.... travel light.... beter....
Het voelt vreemd, voorlopig de laatste dag in NL. Het weer ziet er goed uit om te vertrekken, dat dan weer wel....  ;-)

Ik zal voor de zekerheid wat gegevens achter laten....

Ik heb een skype nr gekocht, dit houdt in dat je me tegen lokaat tarief kunnen bellen vanuit nederland.
Het NR is +31702500646. Gewoon een haags nr dus. Het is volgens mij zelfs mogelijk om vanaf een vaste lijn het +31 weg te laten en gewoon 0702500646 te draaien. Vanuit den haag, en met een vaste lijn is 2500646 voldoende..... Wat een techniek! Het is een VOIP nr dus als ik niet online ben krijg je een voicemail, spreek die in en ik neem contact op of laat weten wanneer ik online ben via een SMS.

Skype naam is dirk-claassen zo kunnen we van computer naar computer bellen en is helemaal gratis.
www.skype.com hier kun je het programma downloaden en installeren, eitje dus!

Een braziliaans 06 nummer heb ik daar misschien wel voor de zekerheid maar dat is voor jullie niet interessant en ben ook van plan deze alleen te gebruiken in noodgeval.

Voor de mensen die overwegen Brazilie of een ander continent aan te doen is www.condor.de een perfecte vliegmaatschappij.

Mocht je verder info willen over Brazilie laat het me weten, misschien dat ik het kan uitzoeken voor je...

Ik ga op weg naar mijn.......


Tot later.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten