zaterdag 11 september 2010

Zaterdag morgen....

Na een wat onrustige nacht met de nodige mozzies ga ik naar buiten voor een koffie en ontbijt.
Zittend aan de tafel zie ik een tafereel dat me zeer doet denken aan de ochtenden bij T-mobile....

Ik weet niet precies waarom eigenlijk...... ;-)

En daar bleef het niet bij........ er waren er wel 20, en allen met serieuze potentie om


te solliciteren op mijn oude functie van kwaliteitsmanager.. ;-)


Even serieus nu, Rose is jarig!!!!! Parabens garota!!!









Vandaag is de dag dat ik met een advocaat en de eigenaar van Cafe Habitat om de tafel ga om te kijken of ik alles rond kan krijgen... Leuk en spannend!

Nu even alle papieren en mailtjes aan het checken om het weer fris in mijn hoofd te hebben...
Ik hou jullie op de hoogte....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten