maandag 13 september 2010

tudo tranquilo hoje

Vandaag was het schoolvoorbeeld van een bahiaanse dag.... lekker geslapen, ontbijten met veel fruit, wentelteefjes en lekkere suco's en daarna uitbuiken in de hangmat met een boek...... In de pauze even zwemmen met mijn grote vriend Vito en zijn neefje.....

Na de pauze heerlijk eten dat Rose zelf maakt.....En dat is serieus, maar dan ook echt heel serieus lekker!!! Ik heb haar elke dag al gevraagd of ze geen zin heeft om in habitat Cafe iets te betekenen maar dat lijkt niet te gaan gebeuren.

Na de lunch lonkt de hangmat alweer en hoor je de limoenen voor de caipirinha's na een dutje van een uur zachtjes doch dwingend fluisteren dat er een paar geperst willen worden. Uit pure beleefdheid ten aanzien van deze groene vrienden kruip ik uit de hangmat waarbij ik constateer dat je ook echt de vorm van een hangmat kan gaan aannemen als je niet uitkijkt...... soort couch patato, maar dan de hangmat variant.... Na nog even de 5 tibetanen gedaan te hebben om er voorzover mogelijk nog wat model en gangbaarheid in te krijgen, richting keuken gelopen om Edinho en mezelf te trakteren op zo'n glazuur mitrailleurtje....... slordige dingen zijn het....... kansloos lekker, en ik drink nooit..... ;-)

Niets gedaan en niets zinnigs te vertellen dus vandaag...... maar de dag was super....

Morgen naar de Advocaat nadat we een uur gaan rennen langs de stranden hier ( brazilian style)!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten