woensdag 15 september 2010

Mijn vlinder

Woensdagmorgen is een goede, de eerste in brazilie ook....Dinsdag eerst naar Ilheus geweest om wat boodschappen te doen.

Hier een korte impressie van de weg naar Ilheus

In de avond het contract besproken met de advocaat. Ze past deze aan naar mijn wens en we gaan vanmiddag samen met de eigenaren de inhoud bespreken... spannend dus..... Er komt een hoop bij kijken om alles van de grond te krijgen aan documenten en vergunningen heb ik begrepen van Fernando. ( Fernando komt uit SP en lijkt overigens sprekend op de Bram, de vader van Morten, Morten is de vriend van mijn moeder)
Die zaken moeten dus allemaal geregeld worden op het moment dat het contract rond komt en er is na het rondkomen van het contract dan opeens ook haast. Ik ben benieuwd hoe dat zal zijn, kan me bij braziliaanse en dan met name Bahiaanse haast weinig voorstellen maar er zal een hoop moeten gebeuren.

Mijn Moeder belt vanmorgen om te zeggen dat haar bloeddruk op gezond peil is dat ze met regelmaat laat controleren in het ziekenhuis, heel fijn om te horen!!!!!

Verder vraagt ze of ik het envelopje heb gevonden dat ze in mijn tas heeft gestopt, aan de binnenzijde achter het ritsje. Nee, dat heb ik dus niet en ga gelijk kijken....

Daar wordt ik geconfronteerd met diepe emotie en barst in tranen uit. Ik ben nou eenmaal een gevoelig mens en kan nogal emotioneel reageren maar dit raakt me heel diep.

Een prachtig schilderijtje met een net zo'n mooie tekst, van mijn Moeder, mijn vlinder...


Wat ik haar terugmailde ga ik hier niet herhalen, maar het kwam gewoon.... zonder te hoeven denken...
Het schilderij krijgt een mooie plek in huis,  in mijn leven..... in mij.....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten