zondag 26 september 2010

Kogel is door de kerk

Het is zo ver... de kogel is door de kerk en ik heb een Cafe Restaurant in Itacare Brazilië!!!.
Hoezo het kan gek lopen.... ;-)
Het voelt onwerkelijk en vreemd maar vooral heel erg te gek :-)

vlnr: Ricardo, Fernando, Denise, Andreza
Ricardo & Andreza zijn de eigenaren van Habitat en Fernando & Denise mijn advocaat en adviseur ;-)

Het mooiste is dat ik geen idee heb wat er allemaal precies moet gebeuren en kijk rustig wat er allemaal op mijn pad komt.... Dat het een hoop is is zeker, ik heb mezelf als openingsdatum de 15de oktober gesteld.

Met Ed waar ik het natuurlijk allemaal samen mee doe een pilsje gedronken en geproost en vervolgens bij een kilo restaurant wat te eten gehaald voor Rose en onszelf. Met Rose en haar zwangerschap gaat het niet zo heel voorspoedig omdat ze nog steeds veel pijn heeft en we denken dan ook dat de kleine Lifia eerder ter wereld gaat komen dan gepland.

Voor Ed is het dus nu ook even heel veel wat er aan komt en moet gebeuren maar we komen er vast uit... Het uitzicht bij het kilo restaurant in het haventje liegt er niet om trouwens, zelfs bij het bewolkte weer van vandaag......  Laat staan als de zon schijnt..... ;-)

http://www.vimeo.com/15304012

Ik ga even siësta houden, ben best moe van het gesprek van vanmorgen.

Al het Portugees dat in rap tempo over tafel gaat en het willen begrijpen is nog even wat veel merk ik...

Tot snel!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten