vrijdag 17 september 2010

Opa ( hallo op zijn bahiaans, spreek uit als "Hoppa" met een dove H )

Gisteren wederom gesproken met de advocaat samen met de eigenaar Ricardo over het contract.
Het is maar goed dat ik via Denise ( de advocaat en vriendin van Ed) de zaken regel.
Er kwamen nogal wat dingen boven die Ricardo eerst moet regelen.
Ik zal jullie met de inhoud niet vermoeien, het lijkt helemaal goed te gaan komen.
Maar zoals bekend is niets zeker en in Brazilie al helemaal niet, en dat bevalt me prima.... lekker los allemaal....

Geen internet vandaag, of om precies te zijn heel af en toe.....

Ik kan me herinneren dat ik dat heel ongemakkelijk vond als het niet werkte, vreemde is dat ik hier gelijk mogelijkheden zie.... ;-)


Eraan vooraf gaat natuurlijk een slordig drankje.....


En voordat het eten er is is er natuurlijk de nodige gezelligheid in de keuken.....

keuken plezier

Na de nodige caipirinha's zijn we een spelletje gaan doen en dit is echt een aanrader.....

Verkrijgbaar bij de Bart Smit volgens mij..... filmpje > Jenga!, try it!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten