woensdag 1 september 2010

Spiritueel leider en zijn gevolg los bij la Rana

Vanavond heb ik met mijn homey's van het T-mo clubhuis ons laatste werkoverleg gehad, alles flex en op koers....Ik kan het schip met een gerust hart achter laten...

Spiritueel leider Spaans aan het roer, marinier Paddepad regelt de zaken, Michell coordineert de chaos en Coco zorgt aan boord voor de special solutions. Niks meer aan doen zou ik zeggen....

Fotograaf Dr Schouten

Wat heb ik het super gehad met deze mannen, zij gaan mee naar Brazilie..... in mij ;-)
Vrienden zijn het.... hoe het in de toekomst ook verder loopt.....

Het zakelijk t-mo verhaal was al afgesloten, de t-mo vriendschap niet, fijn om te voelen.... en te weten.

De emoties eisen hun tol, en de vermoeidheid zal mij lekker doen slapen.....  een kus van Fen onder mijn kussen, heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten